Az Alfa-Glossza Fordítóiroda a bizalmunkba férkőzik
A gyakorlatban számtalan példát találunk szolgáltatók bizalomerősítő marketing eljárásaira. Ezek egy része meglehetősen átverés illatú, valóságos tartalmat nélkülöző, üres beszéd. Az élünk-halunk ügyfeleinkért kijelentések, a meglepően masszív hitvallások sokszor nem ellenőrizhetőek és nem is megvalósulóak a gyakorlatban. Példánk, egy jó nevű fordítóiroda esetében ez másképpen van!
Viszont nagyon is léteznek olyan megoldások amelyek ellenőrizhetővé teszik a leírt szavak valódiságát.
Ilyen teszem azt az, amikor a gyártó cég, az elárusító hely, a szolgáltató kiteszi magát a térképre, azaz Vállalkozás profilt nyit a weben. Ezzel lehetőséget ad az ügyfeleinek, hogy nyilvánosa értékeljék a működését, akár csupán csillagok kiosztásával, akár szövegesen is.
Ez máris bizalomerősítő tényező, pláne, ha a csillagos értékelések átlaga 4 és 5 közé esik, s a szövegekben legfeljebb elvétve akad elmarasztalás.
Az Alfa -Glossza Fordítóiroda rendelkezik ilyen webes eszközzel:
Más eszközök a bizalom megszerzéséhez
A példa fordítóiroda honpja címoldalának felső részén, magyarán az elején ott egy kép, amely 100% garanciát, sőt pénzfisszafizetést deklarál a potenciális ügyfél számára. Kétségtelenül bizalomerősítő tényező, anyagi biztonságot sugall.
A szöveg közvetlen stílusa, a tegeződés használata egyfajta bensőséges viszonyt alakít ki. Anélkül, hogy a stíl slendriánságba, intimpistáskodásba csapna, igyekszik a kor fiatalos, lazább nyelvezetén és szellemesen megszólalni.
Lásd például ezt a megnyilatkozást:
„Sürgős fordítást is vállalunk, tegnapra – vagyis megtaláltad az ideális online fordítóirodát.”
Ez a fajta nyelvi megformáltság mintegy látens módon üzeni: mi olyanok vagyunk mint te, megbízhatsz a munkánkban, a gyorsaságunkban és ígéreteink betartásában. Bevonás, azonosulás felső fokon.
Középkategóriás ár, felsőkategóriás szolgáltatás
Az Alfa-Glossza a mai kor gyermeke, online fordítóiroda. A korszerűség, az internetes elérhetőség a rendeléstől mindenfajta kommunikációig a fiatalabb korosztály számára megnyerő.
Fontos szempont ez az iroda részéről, hiszen látjuk, szolgáltatásaik egy része kifejezetten a fital korosztályokat célozza. Például a bizonyítvány fordítás, a külföldi tanuláshoz, munkavállaláshoz szükséges dokumentumok hiteles fordítása.
A vállalkozások számára nyilván nem közömbös, hogy az Alfa-Glossza kis- és középvállalati fordítóirodának pozicionálja magát. Vagyis nekik alapították, számukra lesz előnyös, olyanok ezek a fordító fiúk-lányok, mint mi, ők is egy kisvállalkozás. Az árakat is ehhez mérték („Nem olcsón kínálunk silány fordításokat. Mi középkategóriás áron kínálunk felsőkategóriás fordításokat!”)
De a gyors kiszolgálást is, a partner megbecsülését is joggal feltételezhetjük róluk.
Az Alfa-Glosszáról és más kitűnő szolgáltatásokról: