Platformok és a hotel, szálloda siker kapcsolata

Régen igen egyszerű volt egy hotel internetes élete. Kellett egy honlap és készen is volt az online marketing.
Ma már merőben más a helyzet. A szállásadók életét nehezítendő ma már nem elég a honlap, hanem Twitter és Facebook fiók is kell, hirdetni is számos helyen muszáj és akkor még a YouTube is éhes szájjal figyeli, kap-e képi ennivalót például a pécsi Árkádia Hoteltől.

A YouTube elégedett lehet, mert az Árkádia bizony megmutatja magát a Pécs iránt érdeklkődőknek.

Egy PR film egyszerre több funkciót is betölt

Egyfelől a csábítás trükkjeként viselkedik, a színvonalas megjelenítés csalogató eszközként funkcionál.
Másfelől egy valóságos pszichológusként is viselkedik azokkal, akik a szállodát meglátogatják! A teljesen ismeretlen helyet a filmkockák már ismert hellyé, otthonossá varázsolták, mintha mindig is itt lakott volna az utazó, mégha sohasem volt szerencséje itt megszállni.
De nézzük a filmet!

Ám filmből sohasem elég, a televíziók is szívesen mutatnak be – persze jó pénzért – jó helyeket. Persze az is régi igazság, hogy egy-egy médium nem teszi kockára a hírnevét, a műsorait azzal, hogy gyenge, sivár tákolmányoknak, termékeknek adjon helyet, még ha fizetnek is érte, mert több veszik el a vámon, mint amennyi a réven becsörög a televízió, a rádió vagy az újság kasszájába.

Hotel ajánló banner - Doctus - Doctus

Hotel Pécs

– ajánlott szállások

Másmilyen Pécs adja a hotel éthoszát

Pécsett, ahol szinte minden második cég, intézmény, társulat és társaság a Mecsek nevét viseli, a maradék pedig a Zsolnay örökségre hivatkozik, igazán szívderítő látni, hogy a Bauhaus kevésbé megszokott értékei kapnak hangsúlyt a filmkockák által mutatott terekben és örökség-építő lendületet, s mindezt a szállást keresők kényelme-nyugalma-értékrendje alapjává és kiszolgálójává teszik.

*****
A témáról másutt:

Hotel

Kiemelt figyelem speciális rétegekre

Csábító pécsi hotel: Árkádia

Hotel, szállás honlapok

Megosztás a közösségi médiában

Szólj hozzá!